понеділок, 21 березня 2016 р.

Поезія-це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик душі.

Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню дзвінку, голосну,
То знов таємно-тихо шепотіла.
Вона мені співала про любов
Про молодощі, радощі, надії,
Вона мені переспівала знов
Те, що довно мені співали мрії.
     Весняне сонечко засвітило. Все оживає, потік весни пробуджує все навколо. З – під снігу пробиваються перші пагінці свіжої зелені…. Ранкова роса…. Краплини дощу на сонці, перше кохання. Все це викликає у нас захоплення і незвичні почуття. Так і поезія пробуджує людину, бо поезія – це життя, а воно розквітає весною, а для романтичних і обдарованих людей – це стимул для написання поетичних творів, саме тому 21 березня святкують Всесвітній день поезії!

  До цієї події у бібліотеці для усіх корстувачів представлена книжкова виставка "З любовю по житті" ряд збірок  поезій, де читачі можуть переглянути та  прочитати улюблені свої вірші. 



А також зі старшокласниками пройшла година поезії "Поезія-це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик душі" Діти із задоволенням читали збірки відомих українських поетів, які їм найбільше до сподоби.
 
 
           
 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар