четвер, 7 квітня 2016 р.

Всесвітній день здоровя.

Здоров'я - це багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.
Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.
 Щорічно 7 квітня, в день створення Всесвітньої організації охорони здоров'я, відзначається Всесвітній день здоров'я. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я. Адже, як відомо, здоров'я — це найбільша цінність у житті людини.

У бібліотеці відкрита тематична полиця "Про здоровя треба знати, про здоровя треба дбати."
А також з учнями7го класу директор будинку культури  Мадай Т.Й. та Сухін О.В. провели годину-інформації "Щоб послала доля, сотню літ здоровя."

Немає коментарів:

Дописати коментар